Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test

Najfajniejsza hulajnoga z tych które testowałem, dość dobry balans pomiędzy lekką miejską, a uterenowioną dzięki bardzo dużym pompowanym oponom. Mega masywna rama, duża moc i sama bateria przy wadze 24kg, pozwala wnieść ją na piętro i cieszyć się jazdą.

NAVEE N65 - kupisz tutaj za mniej niż 2700 zł

Hulajnoga trafiła do mnie ze sklepu geekbuying.pl, a więcej promocji na nią znajdziesz tutaj

Obecnie moją ulubioną hulajnogą była, tak była... Eleglide S1 Plus jest naprawdę wygodna i nie duża, ma dobry zasięg, i waży niecałe 16kg, tutaj mamy tylko te 8kg więcej ale w zamian otrzymujemy jeszcze większy zasięg, super amortyzację (ogromne koła) oraz stabilność, powiem krótko ja jestem zachwycony tym modelem! 

Specyfikacja

  • Moc silnika: 500W
  • Napęd: przód
  • Natarcie: 25 stopni
  • Bateria: 12,5 Ah 48V, a czas ładowania to 7h
  • Ładowarka 54V, 2A
  • Waga: 23 kg
  • Maksymalna prędkość: 25km/h
  • Tryb jazdy: pieszy/15/20/25
  • Maksymalna waga użytkownika: 120 kg
  • Zasięg deklarowany przez producenta: 65 km
  • Opony: pompowane, 10 cali x 3 cale (mega szerokie)
  • Amortyzacja: brak
  • Hamulec:
    • przód: silnik
    • tył: tarczowy
  • Składanie:
    • kierownica z rączkami w bok
    • sztyca przy przednim kole (bardzo prosto)
  • Rozmiary:
    • 1190*510*1220 mm
    • 1210*205*460 mm
  • Tryb jazdy: 
    • odepchnięcie
    • tempomat
    • odzyskiwanie energii
  • Aplikacja i komunikacja bezprzewodowa: tak

Zestaw

Pudło jest genialne, wystarczy odbezpieczyć te blokady i 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_20

podnosimy samo pudełko, 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_21

a hulajnoga zostaje na ziemi - genialne! 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_18

Tak naprawdę mamy tutaj ładowarkę, kabelek (EU) oraz instrukcję.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_4

Oczywiście hulajnoga też jest skręcona i gotowa do jazdy, wystarczy ją tylko rozłożyć! 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_19

Warto ją wcześniej oczywiście podładować ;)

Wygląd

Niczym nie zaskakuje i niczym nie odstaje - żarcik taki, mnie się konstrukcyjnie mega podoba, te rury robią robotę ale pewnie przez to jest cięższa. 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_9

Światło i wyświetlacz mocne i wyraźne.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_23

A ten ogromny podest i miejsce po środku na stopę (przez przesunięcie obciążenia na rury), to jest po prostu coś genialnego, dzięki temu jesteśmy bliżej środka ciężkości i jeździ się bezpieczniej.

Zasięg

Deklarowane 65 km producenta jest dla mnie 75 kg człowieka prawie nieosiągalne. To nie chodzi o wagę pewnie nawet, tylko jeżdżenie na tej hulajnodze wolno mija się z celem, tutaj nie zwalnia się na wertepach! U mnie zasięg jest mniejszy ale to naprawdę niewiele, te 50km bez problemu, myślę że do 55km byłym w stanie dobić jeżdżąc troszkę bardziej mniej po terenie i spokojniej ;) 

Muszę się wybrać z tatą na "spacer" ale to pogoda musi być dobra, a wiosenna pogoda na dłuższy wypad nie pozwala, bo zaraz zaczyna padać no i teraz zimny mocny wiatr i ręce po 20km odmarzają! 

Amortyzacja i koła

Ogromne, jak na hulajnogę 10 calowe pompowane koła robią robotę, to jest po prostu rewelacja i mega stabilność a co za tym idzie bezpieczeństwo! Musimy tylko pilnować ciśnienia.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_18

Zobaczcie jakie one są szerokie!

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_17

To jak te opony bez żadnej amortyzacji upraszczają konstrukcję i co szokujące... nawet po takim terenie jedzie się gładko. Błotniki też są ok, akurat padało jak wracałem (kropiło bardziej) a hulajnoga czyściutka!

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_24

Kocie łby też jej nie straszne, przy hulajnodze o takiej wadze to mnie zaskoczyło.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_1

Niestety... wystająca nóżka to porażka, ciągle nią zahaczam przy mojej jeździe. Widzicie ile ziemi nią zebrałem?

Moc i tryb jazdy

Tak naprawdę mamy 4 tryby i ostatni do 25km/h jest mnie najbardziej interesujący (oczywiście po za drogami publicznymi).

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_2

Mamy dwa przyciski i to w sumie wszystko.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_15

Jednak aby uruchomić tempomat lub odzyskiwanie energii potrzebujemy zainstalować aplikację na telefon.

Widoczność w dzień i w nocy

Jeszcze uzupełnię zdjęciami ale lampka przednia jest bardzo widoczna i daje dużo światła.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_6

Tylna też jest widoczna i miga jak hamujemy.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_7

Jak robiłem to foto było mega jasno, dlatego nie widać dobrze ale świeci fajnie.

Hamowanie

Jak już jesteśmy przy hamowaniu to w sumie mamy tutaj hamowanie dwoma kołami, przednie odzyskuje energię, a tylne po mocniejszym naciśnięciu mocniej - mega bezpieczne.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_2

Widać to też na wyświetlaczu po lewej stronie (po prawej mamy ile mocy dajemy na manetce). 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_20

Te opony serio robią wrażenie.

Podest

Gumowy mocny, mega szeroki (17cm) co daje nam super stabilność. 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_25

Dzięki konstrukcji wydaje się dłuższy i nogę można włożyć pomiędzy, w innych się tak nie da zrobić!

Rączki

Guma w porządku. Zasięg do wszystkich elementów ergonomiczny.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_1

Materiał w dotyku też jest bardzo OK, nie ślizga się ale też nie jest zbyt twardy - guma jest wysokiej jakości. 

Wyświetlacz, przyciski i manetki

Kierownica jest tutaj troszkę bardziej rozbudowana w opcje ;)

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_1

Wyświetlacz jest mega duży mamy tam pełno możliwości wyświetlania naszej trasy, prędkości, hamowania oraz gazu. Jest też inny ważny parametr, po za pojemnością baterii jest też dostępne jej napięcie - super!

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_2

Mamy przełączanie trybów jazdy (tylko ja nie jedziemy).

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_14

Po lewej mamy klasyczny dzwonek, super działa i piesi szybko uciekają.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_12

No i hamulec, który działa na silnik i tarczę w tylnym kole.

Waga

23 kg pozwala bez problemu wziąć hulajnogę do ręki i zanieść na 2 piętro (w kamienicy z wysokim parterem), bez zawału! Dobra lekki zawał jest ale serio lekki, nie to co przy Kugo M4 Pro... tam to rodzicie po pogotowie chcieli dzwonić jak mnie zobaczyli. Jak dla mnie jest to po prostu dobre spasowanie względem tego co ta hulajnoga oferuje. Mogła by ważyć troszkę mniej ale mamy wygodny pojazd i ten wygląd, przeżyję te KG! 

Składanie

Sposób składania to rewelacja! 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_15

Zacznijmy od kierownicy -  blokada jej złożenia bardzo dobra (odciągamy ten element) ale wcześniej musimy wcisnąć ten plastik.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_29

Potem przekręcamy.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_30

No i blokujemy.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_31

Następnie to samo robimy na dole, musimy to wcisnąć.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_33

Przekręcić do końca! Aby blokada się zwolniła.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_34

I dopiero możemy złożyć - nie ma szans na przypadkowe złożenie. 

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_5

Jak widzicie jest to mega solidnie zrobione.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_35

Następnie blokujemy ten element o błotnik tylny i gotowe.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_36

Złożona zajmuje trochę więcej miejsca niż Eeglide S1 Plus na wysokość i długość ale stoi na dwóch kołach dla mnie plus.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_38

Idealna długość rączek do wielkości koła, wszystko idealnie spasowane.

Ładowanie

W zestawie jest ładowarka wielkości jak do laptopa 54V, 2A. Pełne ładowanie zajmuje ok. 7 godzin.

Hulajnoga NAVEE N65 - pełny test_23

Miejsce ładowania jest podwójnie chronione, dużą osłoną gumową a pod tym jeszcze jedna - mega dobrze zrobione, w końcu czuję, ze to coś dobrze zabezpieczonego.

Plusy

  • widoczność hulajnogi w nocy i tym co my widzimy
  • duże i szerokie opony 3x10 cali
  • hamulec tarczowy na tył i przedni silnikiem
  • miejsce na nogę blisko przedniego koła
  • składanie sztycy oraz kierownicy
  • sposób odblokowania składania jest mega wygodny
  • wyświetlacz pokazuje również stan licznika oraz napięcia baterii
  • dzwonek, a nie bzyczek

Minusy

  • start tylko z odepchnięcia przez co nie ma kopa na starcie za statyczna
  • brak regulacji wysokości kierownicy
  • nieosłonięta i bardzo nisko położona tylna metalowa nóżka (pamiętajcie aby sobie nie porysować paneli)

Podsumowanie

Zakochałem się w tej hulajnodze, mimo dwóch mankamentów które mnie mega męczą. Czyli braku startu zerowego oraz tej bez sensu zamontowanej nóżce. Za tą nóżkę to ktoś powinien iść do piekła, bo przez to zawieszenie naprawdę jest za nisko, jestem pewny, że to w końcu urwę przy swojej jeździe.

Zaskoczyła mnie mnie brakiem amortyzatorów, a przy tym dosłownie bez drgań pokonywania kocich łbów - to jest tak przyjemne, że czasami można się po prostu zapomnieć! Za to ogromny plus dla tego modelu.

Muszę tylko ogarnąć, czy da się programowo włączyć zero-start bo jest zero-fun przy starcie z taką mocą, po prostu szkoda tej hulajnogi przez to! Producencie zrób coś z tym, bo ja się w niej po prosto mocno zadurzyłem, a to boli, po prostu boli, że tego nie można włączyć. Nóżkę przeżyję ale to, musimy coś z tym zrobić.

Pomijając te dwa aspekty, ta hulajnoga stała się moja ulubioną, idealna do miasta jak Katowice gdzie mamy... teren różnorodny jak na ścieżki rowerowe, dużo rzeczy może zaskoczyć - zwłaszcza w centrum!


Chcesz wiedzieć więcej? Dołącz do naszej grupy na FB - będzie nam też miło jak polubisz nasz Fanpage!

Hulajnoga elektryczna Kugoo Kirin G2 Max

3242 zł 3242zł | taniej o 19%

Ostatni hit sprzedażowy, świetne parametry, dobra cena. Względnie mała awaryjność w porównaniu z konkurencją, jeden z lepszych modeli dostępnych na rynku. Do tego cena którą udało mi się znaleźć jest zdecydowanie niższa niż w większości sklepów na naszym rynku!